RUSH 1000, start the engine
MV Agusta započinje s proizvodnjom svog Rush 1000 motocikla "drag strip inspiriran" u lipnju ove godine. Krajem istog mjeseca prvi će motocikli izaći iz tvornice Lake Varese, spremni za povlaštene vlasnike koji su unaprijed naručili svoj Rush 1000 putem Interneta i putem mreže distributera MV Agusta širom svijeta. Zloban izgled Rush 1000, sa 4-cilindričnim motorom, 208 KS (212 KS s Racing Kitom) i najvećom brzinom od preko 300 km / h, model je namijenjen onima koji se ne boje izdvojiti se. mnoštvo, kao što su stil i komponente na odgovarajući način usmjereni na naglašavanje koncepta hiper gole „zvijeri“. Aerodinamički poklopac stražnjeg kotača, tehničko rješenje koje se koristi u utrkama radi smanjenja koeficijenta vučenja, predstavlja jasnu izjavu takvog stava.
Sav inženjerski know-how tvrtke MV Agusta spakiran je u Rush 1000 te se oslanja na Formula1 i MotoGP tehnologiju, nudeći uzbudljivo iskustvo vožnje izvan ovog svijeta, s istinskim performansama MotoGP-ove replike. Sustavi za kontrolu vuče na 8 nivoa i „start control“ pomažu u upravljanju zvjerskim ubrzanjem i startanjem sličnim raketama. Zajedno s EAS 2.1 Up & Down za promjene bez kvačila i sustavom upravljanja kotačima doprinose tome da se Rush 1000 učini lako i zabavno uz maksimalnu sigurnost. Ličnost Rush-a dodatno je poboljšana Öhlinsovim EC ovjesnim jedinicama s elektronskim upravljanjem i okvirom od aluminija i čelika, obje prihvaćene iz Brutale 1000 RR, zajedno s čeljustima Brembo Stylema i Bosch 9 Plus Race ABS-om. Dizajn Rush 1000 ispunjava sve što bi se moglo očekivati od limitirane serije MV Agusta, počevši od mnogih jedinstvenih detalja kao što su posebno dizajnirana jedinica prednjih svjetala, prednji "spoke" kotač, minimalistički stražnji podokvir i suvozačko sjedalo, kao i jedinstvenoi bočni ispušni izlaz.
MV Agusta Rush 1000 čista je izjava stila i elegancije, s tamnim metalik matt sivim, Mamba crvenim mat karbonom i metalik broncom. Opcijski Rush Racing Kit sastoji se od izuzetno laganog titanijske dvostrukog prigušivača s namjenskim poklopcem od karbonskih vlakana s umetnutim umetcima od CNC-a, kao i ECU motora sa posebno razvijenom mapom upravljačkog sustava motora za povećanje i optimizaciju snage. Uključena je i jedinstvena navlaka za sjedala od ugljičnih vlakana. Timur Sardarov, generalni direktor MV Agusta Motors S.p.A., komentirao je: „S proizvodnjom Rush 1000 koja počinje ovog lipnja, na pravom smo putu s obzirom na naš petogodišnji industrijski plan najavljen prije nekoliko tjedana. Budući da probijamo nove temelje u našem širenju putovanja na nove segmente i nova tržišta, MV Agusta će nastaviti proizvoditi nevjerojatna djela ekskluzivne motociklističke umjetnosti iz svog sjedišta u Italiji,